oscilator

gatilo gatilo@centrum.cz
Středa Březen 26 23:19:45 CET 2008

 26.3.2008, 22:22:33

Hej, Kefalin, umelec ste predsa vy, ja som bol len drevorubacom, ale
terazky som majorom.

Prominte, opravdu mne nenapadlo, ze by citaci z klasiky ceske srandy
nekdo mohl chapat jako invektivu, tak to opradu nebylo mysleno. Ale
kdyz "nahravate na smec", tak se nedivte ze druhy "smecuje".

Zpet k vasemu dotazu. IC ktere delaji to co chcete existuji,
nekolikrat jsem na ne narazil pri hledani neceho jineho, ale protoze
jsem je zatim nikdy nepotreboval, nejsem schopem si vzpomenout na mic
blizsiho (mozna u MAXIMu neco maji). Pokud nemate nejake extremni
naroky na dodrzeni stridy, je asi nejschudnejsi cesta koupit hotovy
oscilator pro danou frekvenci jak vam jiz poradili kolegove, zatimco
v emailove CENTRUM opet stavkovaly procesory (asi pozaduji na power
managmentu vyssi napajeci napeti).

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz