OT: Soubor FLV

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Středa Březen 26 22:21:17 CET 2008

Je mozne, ze to budu videa stiahnute z youtube. Su to flash videa, ako
Ti uz poradili.

Mozno sa to niekomu bude hodit:
Na stahovanie videi z youtube sa da vyhladat script v pythone
"youtube-dl.py". Na spustenie treba pod Win nainstalovat toho pythona
(vyhladat napr. "python-2.5.msi").

No a na prehravanie napr. maly prehravac "flvplayer_setup.exe"

miro

http://www.yahoo.com/r/hs