OT: invektivy (bylo:RE oscilator)

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Středa Březen 26 22:08:34 CET 2008

Nic mi do toho neni, ale ja to pochopil jako typickou vhodnou otazku na
miste ( slovy "klasika") - urcite ne jako utok na Vasi osobu
Proste nektere slovni obraty a hlasky z filmovych legend je nutno brat s
nadhledem.
Asi jako:
 Dotaz : "nejak mi tu prekazi draty a kazdou chvili  je nekdo ustrihne"
Odpoved slovy klasika: "Tak to mily Marconi zkuste bez dratu "