Kvalita vystupu na tlaciaren z protelu

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Středa Březen 26 15:04:21 CET 2008

Mne spis vypadaj utecene do strany.
Stavalo se mi to i v Eagle - tam se to stava, kdyz stred padu vychazi
mimo zvoleny rastr. Reseni je tam jednoduche - kreslit spoj 'od
procesoru'. Proste zacinat na nozicce, ktera je mimo rastr. Pokud
potrebuji spojit 2 nozicky lezici mimo rast, tak proste zacnu od jedne
a nekde cestou toho necham a pak o druhe nozicky ji jdu naproti. Snad
jsem to popsal srozumitelne.
Zkuste, jestli ot neni pripad i toho protelu a jestli to treba
nezafunguje stejne.
Marek