V čem simulujete?

Josef Štengl ok1ced@nagano.cz
Středa Březen 26 09:38:55 CET 2008

Tak zkuste ng-spice. Sice jsem s tim prez dva roky nevidel, ale da se
stim delat. Ale pocitejte s tim ze to nema grafickou nadstavbu, takze to
budete muset datlovat rucne (ona by se asi nasla, ale kdo by se s tim
zatracenym schematkem kreslil znova :-). pro slozitejsi veci je dobre si
to rozdelit do bloku a ty pak do jenotlivych souboru. Tohle original
neumi.)
Ale chte to tak dve hodiny cist manual, nez clovek je chopen neco
vyprodukovat ...

Josef