OT: MP3 legalne

Úterý Březen 25 19:23:01 CET 2008

Hezky vecer,

    omlouvam se za OT, ale verim, ze mi nekdo poradi. Hledam server, kde
se daji stahnout pisnicky ve formatu MP3 (nebo vlastne libovolnem jinem)
LEGALNE. Neco jako je projekt www.ilegalne.cz jenze tam je to jen same
HipHop a podobne blbiny. Mam zrovna pujcene nejake pisnicky (Fesaci,
Greenhorns a podobne) ale z celeho alba se mi libi treba jen jedna nebo
dve. A kupovat jej cele se mi nechce. Kdyby nekde sla stahnout legalne
MP3 tak by to bylo prima.

    Najde se v nasich luzich a hajich neco a nebo je to smula? Ja jsem
totiz nasla jen same servery, kde se neda stahnout nic inteligentniho
(HipHop,Techno ....) a nebo jsou to jasne cernoty a navic vetsinou
nefungujici...

    Budu moc rada za radu a rovnou rikam, ze nechci flame o MP3 <> neco
jineho (ja to stejne nepoznam) nebo Windows <> Linux a podobne, PROSIM
to nechme na jindy.

					Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186