vyprodej mericich pristroju

David Vrbicka david.vrbicka@klikni.cz
Úterý Březen 25 16:05:05 CET 2008

Dobry den

Omlouvam se pokud jsem Vam neodpovedel, tech emailu byly a jsou desitky
denne.
Zatim tam porad je TDS 7054, bylo sice par zajemcu co si ho prohledli ale
asi je odradila nizka cena.
Jakmile nam dorazi nove merici prostroje tak se starsi budou vyrazovat, bude
to cca za 2-3 tydny.
Bude se jednat o dve-tri desitky mericich pristroju ve stejne a vyssi urovni
nez byla predchozi nabidka.

Dale se pridavam z nasledujici nabidkou: kupujeme jeste nejake osciloskopy z
rady SDA od Lecroy, Wavepro od Lecroy,
spektralni analyzatory od Anritsu MS2663C (8,1GHz)  a Digital mobile radio
transmitter tester (Tetra)
a u vetsiho mnozstvi je vetsi sleva, jedna se nove merici pristroje, je
mozne si je vyzkouset pred koupi, prvni kusy uz mame

David Vrbicka
**