Re: V čem simulujete?

Snehulak snehulak@gmail.com
Úterý Březen 25 14:58:31 CET 2008

Na piratskezatoce.com neni problem sehnat plnou 10.1 vcetne mcu modulu
a toho modulu pro tvorbu dsp :) Nechtel jsem to uvadet.

Jinak na jednoduche veci je super tady toto nedavno jsem tu na to daval odkaz :
Je tam spousta simulatoru v jave vsech moznych i nemoznych fyzikalnich veci.

http://www.falstad.com/circuit/

snehulak