OT - jde vam www.chmi.cz ?

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Pondělí Březen 24 17:13:26 CET 2008

Zdravím,
  potvrzuji, je to ono. Nyní to funguje. Díky, najdu si ten článek a zjistím,
proč tomu tak je. Zdá se mi, že vypínat škálování TCP okna je blbost, zhorší
se tím dost výrazně dynamické vlastnosti TCP. Zatím se mi z chmi neozvali - inu,
svátky - ale třeba se ještě ozvou, až přijdou do práce :-).
  S pozdravem Pavel Troller