EAGLE / Prefix suciastok na lubovolnom mieste

mp oklovap@gmail.com
Neděle Březen 23 16:13:13 CET 2008

Veselú veľkú noc prajem,

pri prilezitosti sviatkov je cas na hranie a tak skusam umiestnit prefix
suciastky v scheme eaglu inak, ako standardne kniznica.
Problem je, ze sa mi to nedari. Eagle ma po nainstalovani vzorove
projekty. Napriklad v HEXAPOD scheme su rezistory R1, R2, R4, R5,
u ktorych je mozne tento prefix v ramci urcitych pravidiel umistnit na
ine miesto. V tej istej scheme je R3, u ktoreho tato moznost
nie je. Kondenzatory tiez bez problemov tuto moznost ponukaju.
Vsimol som si, ze napriklad p.Sinko ma tieto prefixy tiez popresunovane.
Je toto otazka kniznice (ako ju vytvorit, aby som mohol s danymi
prefixami hybat?), alebo je to niecim inym?
Pokusam sa na to prist uz dlhsie ako hodinu, ale asi mi panboh nenadelil
dostatok potrebnych zrucnosti...
V tom hexapod-e to funguje aj v brd.
Verzia je 4.16r2 light

Dakujem za kazde nakopnutie.