Pakove nuzky na tistaky

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Neděle Březen 23 12:58:42 CET 2008

Petr Simek napsal(a):

> [...]
Jestli to byla nejaka jednorazova  akce - nevim. Jen jsem pri rodinnych
nakupech  zasel do OBI v Plzni. Ta  rezacka se mi libila uz " na prvni
pohled"
 Bylo to to nejlevnejsi co tam meli, ostatni rezacky byly vetsi a
drazssi. To provedeni mi nepripadalo spatne, samozrejme
to neni zadne profi. Ovsem ram je tuhy ( ocelove trubky ) a  to me
presvedcilo. Navic jsem mel moznost si na miste vyzkouset ( rozmerove)
jestli  se mi tam vejde rezaci kotoucek na kov a protoze jsem puvodne
chtel malou cirkularku ( ty tam maji mnoohem drazsi) ,  zkousel jsem i
ocelovy kotouc na drevo s vidiovymi zuby. Vse pekne sedelo, tak byla
krabice v kosiku. Pak jsem se tam jeste vratil a dokupoval ten vidiovy
kotouc na drevo  a  na ocel ( 180mm do flexy), protoze uz jsem pocital s
tim, ze z rezacky bude viceucelovy "nastroj". Jo ty kotoucky staly
polovinu toho co ta rezacka :-(

 Dokonce jsem nasel paragon, je v priloze. Cena za rezacku nebyla 600kc
ale "jen" 599 kc :-)
Mozna se da podle toho cisla najit, co to je za typ -  origos navod uz
asi nekdo recykluje :-(

> Investujte jeste do vysavace - rezat cuprex[tit|kart] kotoucem na kov
> asi nebude bezprasna zalezitost..

Ja uz jsem nad tim uvazoval -  piliny litaji vetsinou dolu pod  rezaci
stul, tak bych pouzil puvodni kryt na kotouc a uzavrel ho zespodu.
Pak v jednom ( asi v nejspodnejsim) miste udelat diru pro hadici od
vysavace a je to.