Vycitani konfigurace s FPGA

Galloth lordgalloth@gmail.com
Sobota Březen 22 09:59:25 CET 2008

Zdravim konferu,
potreboval bych precist konfiguraci nahratou ve Virtex II Pro pres
JTAG kabel pomoci softwaru Chipscope a Tcl (To jest ne pres graficke
rozhrani, ale s prikazove radky). Ma s tim nekdo zkusenosti? Chipscope
Pro 9.2 ma funkce pro zapis do JTAG registru daneho zarizeni, takze se
tam pokousim vsunout sekvenci prikazu
CFG_IN do JTAG IR
Zapsat do registru FAR same nuly
Zapsat do registru CMD prikaz RCFG
Pak vsoupvam prikaz pro cteni s FDRO nasledovany potem ctenych slov
CFG_OUT do IR

Podle toho co jsem pochopil s uzivatelske prirucky a AppNote 138 a 139
by se mi nyni meli na vystupu zacit objevovat bity konfiguracniho
retezce daneho FPGA. Bohuzel, objevi se mi tam pouze same jednicky.
Muj dotaz tedy je, zda nekdo nemate nejaky polopaticky popis dane
tematiky nebo nejakou funkcni ukazku nebo cokoliv, co by mi pomohlo
najit chybu. S tech manualu si nejsem ani stoprocentne jisty, jestli
jestli ty prikazy posilam zpravne, protoze jsem nikde nenasel, jakou
odezvu maji mit jednotlive prikazy.

--
Jan Kastil
galloth@jabbim.cz