OT - jde vam www.chmi.cz ?

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Sobota Březen 22 06:18:24 CET 2008

Zdravim,
  mohu se Vas zeptat, jaky pouzivate operacni system ?
  Bohuzel, ac jsem velmi nerad, musim opet vyslovit hypotezu, ze to nejde
z Linuxu, ale z Windows ano. Tim nemyslim "vedomou sabotaz Linuxu", ale spise
nejakou upravu, ktera nebyla dostatecne peclive odzkousena se vsemi verzemi
OS. Jsem totiz nyni na navsteve v Jihlave u pratel, mame tady ADSL od CR a oni
tu ze tri pocitacu s windows normalne chmi.cz dostanou a ja ze sveho notebooku
s Linuxem ne. Jsme na spolecnem ADSL modemu. Bohuzel nemohu udelat tcpdump
jejich spojeni, protoze ten modem (ctyrportovy) se chova jako switch a ja
jejich pakety nevidim, oni na windows tcpdump nemaji a nehodlaji si neco
instalovat (napr. wireshark).
  Na druhou stranu, vim o 2 strojich s Linuxem, ze kterych to jde: jeden je
ten na CVUT a druhy primo zde v Jihlave. Oba vsak maji dosti stare jadro
(2.6.13, 2.6.18, zatimco na tech mych je 2.6.24.2 ci vice). Rozhodne to je
velmi zajimavy problem :-). Toz prosim, zda by se ozvali ti, kterim to jde
z Linuxu a uvedli verzi jadra, ktere pouzivaji. Na prohlizeci to, zda se,
nezavisi (napr. s Firefoxem mi to z Linuxu nejde a z windows ano, a
s elinksem to na jednom linuxu jde a na druhem ne).
  S pozdravem Pavel Troller