FET tranzistor bez diody?

Ivan Kiss Ivan.Kiss@Novohrad.sk
Čtvrtek Březen 20 14:52:49 CET 2008

FETy sa ovladaju spolocnym napatim na G proti S. Ostatne zalezi od vasej
aplikacie.
Ja som potreboval riesit pomaly nabeh pre halogenky, tak som jednoducho nabijal
kondenzator medzi G a S.

Pre pochopenie pozrite v minulorocnom archive vlakno "Odchadzajuce
halogenky" Problem bol diskutovany tusim v marci a potom v auguste som
referoval vysledok. Prikladal som aj schemu:
http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20070813/a066c0f2/attachment.jpg

IK