Normalzovany protokol pro komunikaci po RS-485?

Ing. Petr Weissar, Ph.D. weissar@kae.zcu.cz
Čtvrtek Březen 20 13:45:46 CET 2008

S ModBUSem jsme delali a ta mi to neda ...

1. proc by se nedalo v PC odcasovat ModBUS ? tj. zacatek/konec paketu
2. vsechna zarizeni krome Mastera poslouchaji komunikaci, jak je delsi pauza,
tak poznaji konec, spocitaji si CRC a teprve potom se podivaji na adresu, jestli
je to zajima a pak na prikaz, jestli ho umeji (pokud ne, vraci error)

Delali jsme ModBUS na x51 (vcetne 2051) jak master, tak slave, na PC mame
master, mam napsanej slave, ale zatim jsme ho nepouzili, cili neovereno.

Petr