Re: Windows a Wi-Fi se skrytým SSID

jan kuba honza.kuba@gmail.com
Čtvrtek Březen 20 13:16:54 CET 2008

Ano,je to tak - nektere chipsety se neumi pripojit na AP se skrytym SSID.
Nekdy je to i vec FW v zeleze. Napriklad Ovislink 1120 AP s uvolnenym  APPRO
( appro.cz)  se NEPRIPOJI na nic se skrytym SSID, sam umi SSID skryt jako AP
a lze se na nej pripojit  s jinym zarizenim /FW. Nekdy je spatna kombinace
mezera mezi nazvem SSID( treba "Moje AP") a nejde nastavit do klienta treba
v 5460 ve WISP modu. ( treba pouzit podtrzitko, nebo znak...)
U jinych AP/client jsem zas prisel na to, ze kdyz do SSID zadate mezeru jako
znak, neni to skryte SSID ale zobrazuje se jako prazdne. A musi se tak
nastavit i v klientovi.
Co vyrobek, to ruzne bugy a figle. Nedavno jsem treba zjistil
nekompatibilitu ruznych zarizeni ve WDS rezimu - nekde je provoz sifrovany (
dle nastaveneho WEP/WPA ) nekde je nesifrovany i kdyz je WEP/WPA nastaveno.
Doporucuji si vyzkouset vsechny mozne kombinace ( i kdyz je to casove
narocne ), aby Vas to nekdy pozdeji nezaskocilo. Ono je lepsi si to
odlaborovat na stole , nez pak lezt pri -10  po strechach.