GME - asi jsem problemovy zakaznik ;-() + postreh na TME

RV vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Březen 20 13:06:27 CET 2008

Jen tak pro ilustraci - natukal jsem si ceny na jeden vyrobek do
kusovniku co jsem mel udelanej pro GME - 26 polozek (71kusu) ruzne
bizuterie (drahe veci kupuji uplne jinde):

GME 196Kc s DPH
TME 145Kc s DPH

To je docela masakr. Navic maji vsechno stejne jako GME takze to nemusim
patlat od ruznych firem.

Radek Vicek