RE: Windows a Wi-Fi se skrytým SSID

KRATOCHVÍL Pavel kratochvil.pavel@primaska.cz
Čtvrtek Březen 20 12:03:31 CET 2008

To mi dělá taky u notebooků s kartou Intel 3945, ostatním notebookům s jinou Wi-Fi kartou to nevadí.
PK

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Zíka Aleš Ing.
Sent: Thursday, March 20, 2008 11:32 AM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: OT: Windows a Wi-Fi se skrytým SSID

	Omlouvám  se za OT, ale nedávno se tu dost široce řešila bezpečnost Wi-Fi, tak bych přišel taky se jedním problémem.
	Mám doma Edimax AR-7024Wg, což je ADSL modem + Wi-Fi AP a když u něj nastavím skrývání SSID, tak se k němu z NB s Windows XP nepřipojím. Při veřejném SSID bez problémů ve Windows nakonfiguruju bezdrátové připojení a všechno běhá. Jakmile na Edimaxu SSID skryju, Windows zařvou, že nemají spojení a už se nechytnou. Očekával jsem, že když tu síť už znají a mají ji nastavenou jako prioritní, tak si jí najsou i se skrytým SSID.

	Kde dělám chybu?

	Díky,

			Aleš Zíka
			http://results.cz