GME - asi jsem problemovy zakaznik ;-() + postreh na TME

admin.mtech@gmail.com admin.mtech@gmail.com
Čtvrtek Březen 20 11:42:57 CET 2008

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Radek Sztwiorok
Sent: Thursday, March 20, 2008 10:06 AM
To: HW-news
Subject: Re: GME - asi jsem problemovy zakaznik ;-() + postreh na TME

Vami vyspecifikovanou polozku objednam v minimalnim balicim >>mnozstvi 100ks
bez problemu.Viz priloha.Takze ano zkusil jsem to(pres slovenskou mutaci
vas priklad.Ze jste si cenu vymyslel mi nejak nedoslo.Jinak >>jeste
nezapomente ze zakladni zobrazeni bez prihlaseni je Brutto tedy ceny v cetne
dane a vy mate mozna zapnuto po prihlaseni zobrazeni >>netto -bez dane.
TME jsem doplnoval smd rady a bral jsem celou radu E12 po >>100ks a prislo
mi to bez problemu.Takze jste asi nejaky specificky priklad objednatele(nebo
ja).

Ci mi verite to je Vas pocit. Ja nikoho nepresviedcam ze tme je zly (to nie
prave naopak), iba som upozornoval potencionalnych novych zakaznikov
(byvalych GM) aby si na tuto (podla mna) chybu davali pozor.

Este k vasej skuske, usudzujem ze asi:
A. bud ste neboli prihlaseny (podla ceny za odpor)
B. TME ma separatny pristup ku kazdemu zakaznikovi (asi patrim do zlej
skupiny)

Ja som to pre istotu skusal znova:
Chcel som objednat 1000 tychto odporov:
http://hotimg12.fotki.com/p/a/195_80/165_235/tme1.jpg
a vysledok takyto:
http://hotimg12.fotki.com/p/a/195_80/165_235/tme2.jpg
tak neviem......

Pisal som toto aj do TME so screenshotmi, no neodpovedali.
Skusal som tme.eu, tme.cz, tme.sk, Explorer, firefox. Vysledok je vzdy
rovnaky.

Este dodam: nejde mi o to ze neviem zuzitkovat 1000 SMD odporov (v reale som
potreboval 5, ale stovku uskladnim), ale ako som pisal podobna situacia je
(u mna) u viacerych poloziek (Napr: AM26LS31    Integrated circuit, 4x
RS422/485 DR 1*enable DIP16 | RoHS), ale hlavne ide o princip.

Este k pripevku p.Minarcika
Ano poznam aj Ecom, poznam, aj inych dodavatelov, ale ide mi o to, ze sme
mala VYVOJOVA firma a raz za cas potrebujeme vela druhov po malo kusoch, na
co mi TME vyvhovuje, pretoze tu nakupim vlastne vsetko na jednej
objednavke(postovne ani nehovorim)....