GME - asi jsem problemovy zakaznik ;-() + postreh na TME

Radek Sztwiorok sztrad@gmail.com
Čtvrtek Březen 20 10:06:21 CET 2008

From: <admin.mtech@gmail.com>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, March 20, 2008 9:01 AM
Subject: RE: GME - asi jsem problemovy zakaznik ;-() + postreh na TME

-----Original Message-----
Behalf Of Radek Sztwiorok

Safra, ja som pisal NAPRIKLAD (cela polozka bola uvedena ako fiktivna),

Ale ked chcete konkretne tak teda konkretne:

Neprihlaseny klient:
SMD1206 33R 1%    Resistor SMD 1206 0.25W 33R 1% | INFO | PDF | RoHS
Cena 100+ :0.241
Cena 1000+ :0.176
Cena 5000+ :0.102
Mnohonasobnost: 100
Min. mnozstvo : 100

Zalogovany klient
SMD1206 33R 1%    Resistor SMD 1206 0.25W 33R 1% | INFO | PDF | RoHS
Cena 1667+ :0.036
Cena 26667+ :0.035
Mnohonasobnost: 100
Min. mnozstvo : 100

Uz vidite ten rozdiel? Pri zalogovanom klientovi Vam spravili cenu pre 1667
kusov, aj ked tvrdia ze minimalnbe objednavacie mnozstvo je 100ks. Skuste si
objednat 200ks.....cez web nemozne, vyskoci Vam okno s hlaskou ze minimalne
mnozstvo... atd...

Nevravim ze 1667 odporov za cenu nula, nula prt ma financne zlozi, zlebo to
nebudem mat kde uskladnit, ale situacia je podobna pre VSETKY polozky (teda
aj tie drahsie...).

Po druhe ide o princip: preco mam kupovat nieco co nechcem?

-mt-