GME - asi jsem problemovy zakaznik ;-() + postreh na TME

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Čtvrtek Březen 20 08:04:17 CET 2008

Nojo, ale když byste místo 100ks objednal 1000ks, tak byste místo 120
korun za 100 odporů dal 200 korun za 1000 odporů. To máte 900 odporů
navíc jen za 80 korun, tj. jeden asi za 9 halířů, nekup to za ty
prachy ;-D

P.K.