Pakove nuzky na tistaky

mp oklovap@gmail.com
Středa Březen 19 22:15:01 CET 2008

Nahodou sme prisli k nozniciam, ktorymi sa kedysi strihal karton. Su
celkom velke stolne, pakove noznice,
s oblym britom. Skusenosti su nasledovne:
Ked sa striha FR4 (cuprextid) nie je ziadny problem s odstrihnutim tak,
ze dva plosne spoje maju medzi sebou medzeru 1mm.
Tento material je dostatocne huzevnaty na to, aby to pnutie vydrzal. Ked
sa striha cuprexcart, na strane, kde ma byt "odpad",
je plosny spoj znehodnoteny tak cca 1cm od noza. strana, ktora lezi na
stole zostava v poriadku.
hrubka noza je asi 8mm a velmi ostry ten noz uz davno nie je. Ak by bola
potrebna ukazka strihu, mozem nafotit.
Pri dlzke noze asi 1m sa s tymito noznicami da pekne odstrihnut Al plech
do hrubky 2,5mm.
Dlzka strihu je viac ako 50cm.

mp