pre radioamaterov - polovodicove konce

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Středa Březen 19 20:36:37 CET 2008

bol som cele popoludnie v tuneli, na maily nebol cas :-)
Konkretne parametre zavisia od toho ake mate poziadavky. V zosilnovacoch
pre nase potreby sa obycajne kladu znacne poziadavky na rovnu
charakteristiku v celom pasme. Takze sirka pasma tam potom vychadza nizsia.
Pokial sa to cele posunie frekvencne vyssie, t.j. z 0.5MHz na 160m pasmo
  co je 1.8MHz tak staci menej zavitov na transformatoroch co
automaticky vylepsuje charakteristiku na vysokych frekvenciach.
Pred casom som posielal odkazy na zapojenia sirokopasmovych zosilnovacov
a boli tam modely postavene rovnakych prvkoch ktore pokryvaju pasma az
do VKV.
b.