Detektor

Snehulak snehulak@gmail.com
Středa Březen 19 19:38:41 CET 2008

Ja se teda omlouvam , ale ted jsme volaky zmeteny ja :) Protoze tohle
podle hlavicek mi prislo ze dvou jinych adres jak jsem psal v
predchozim mailu , ale kupodivu se to lisi jednou teckou na konci .
Predpokladam teda , ze AZE ma v mailovem klientu defaultne tu
neregistrovanou adresu a kdyz mu prijde hlaska z konfery tak to posle
z te spravne . Nebo je to uplne jinak a je to tim prichozim jarem a
pardon za zmatky .

pekny vecer

snehulak

from	azehw <azehw@volny.cz>
reply-to	HW-news <hw-list@list.hw.cz>,
to	HW-news <hw-list@list.hw.cz>,
date	Thu, Mar 13, 2008 at 8:55 PM
subject	Re: OT k téme:Detektor + CT ..
mailing list	hw-list.list.hw.cz Filter messages from this mailing list
mailed-by	list.hw.cz

hide details Mar 13 (6 days ago)

...a nejen pro geology...
AZE