pre radioamaterov - polovodicove konce

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Středa Březen 19 10:03:54 CET 2008

nemyslim si ze mam nos nahoru, len sa snazim posuvat informacie ktore
mozu byt zaujimave aj pre ostatnych. So zamestnavatelom to nema nic
spolocne, akurat je pristup ku velkemu mnozstvu informacii. Pokial sa
niekto mieni obmedzit na to ze uz nic nove sa nenaucim lebo je to aj tak
drahe je to velmi zly pristup.
Pokial povazujete "nasere" za vulgarizmus je mi to luto. Clovek musi
ventilovat vnutorne pocity. Ked bude cely zivot sediet potichu tak mu
budu a) stale skakat po hlave a po b) pri prvom naozajstnom rozculeni
dostane infarkt.
Prispevok bol - ako som uz spominal - hlavne o velmi elegantnom
technickom rieseni obvodov na ktore sa radioamateri stale a dokola
vypytuju. Nebolo to o tom tu mate schemy a postavte si a kto na to nema
je luzer. To v ziadnom pripade, tento pristup je chory. Bavime sa cisto
v technickej rovine. Ale ako som uz spominal, niektore veci ma proste
naseru...
b.