pre radioamaterov - polovodicove konce

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Středa Březen 19 09:40:11 CET 2008

Dano,

ja pridam tiez nieco, je to ozaj fakt, ze za vsetkym stoja peniaze a volny
cas... Ty to robis v ramci svojej prace, peniaze mas tiez a predpokladam, ze
to mas aj ako konicek. Takze idealny pripad.

Mimochodom na tom skoncil aj rf-powermeter, ktory sme tu tak rok dozadu
rozoberali. Je to naozaj tak, v nasich koncinach je chronicky nedostatok
penazi, casu a k tomu sa este pridaju aj problemy s technickym vybavenim.

Ale za to fakt je ten, ze cena tych koncakov pojde stale dole, z brucha to
odhadujem tak na polovicu. Takze byt teoreticky pripraveny, nie je od veci.
A za tie info Ti velmi pekne dakujem. Rad sa totiz tiez nieco nove dozviem.

A.