pre radioamaterov - polovodicove konce

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Středa Březen 19 07:59:41 CET 2008

Sorry, to se tedy omlouvam -  nemyslel jsem to nijak spatne.
Je to hezke, ta prezentace je super - dokonce jsem si to vytisknul abych
si to v klidu prohlednul a procetl.
Jen jsem ve spojeni s radioamaterskymi PA konstatoval, ze je to cenove
nedostupne.
 Na tom nevidim nic spatneho.
Na webu se da najit  i podobne konstrukce pro podobne vykony  pro
kmitočty 1,2 GHz.  Vetsina tech
jednotlivych PA je upravena z pasma 900MHz. Tam jsou ceny vyrazenych
dilu slusne.