OT: Zahada disketove mechaniky

Úterý Březen 18 21:17:00 CET 2008

Hezký večer,

pokud použiju "Příkazový řádek" a příkaz "Format B:" tak tento bez
potíží proběhne, disketa je identifikována jako 1,2MB disketa, přečteno
její sériové číslo a posléze je naformátována. Dokonce si poradí s
vadnou disketou a hezky ji naformátuje a označí co je špatné (jen to
trvalo nějak moc dlouho...) Takže tady problém nevidím. Asi je někde
něco špatně ve Windows, otázka je kde a co. Ještě se podívám do
Registry, ale to už jsem zkoušela, ale nic kloudného nenašla...

Mimochodem, když jsem zkoušela různé diskety, tak mi format b: psal
"Souborový systém je FAT" což je v pořádku. Ale u jedné napsal
"Souborový systém je RAW" a pak se formátování ukončilo s tím, že je
disketa vadná. Co to vlastně je RAW za systém? Nikdy jsem nic podobného
neviděla a neslyšela.

					Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186