pre radioamaterov - polovodicove konce

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Úterý Březen 18 20:21:19 CET 2008

Daniel Valuch napsal(a):

>pred casom zme tu rozoberali tranzistorove koncaky pre amaterske pasma a
>posielal som odkazy na par zapojeni ktore vyvinul tento pan. Jeho
>prezentacia je uz uploadnuta, je velmi nazorna, doporucujem pozret si.
>Najdete ju tu
>http://indico.cern.ch/materialDisplay.py?contribId=15&sessionId=19&materialId=slides&confId=1

Ten 1kW s 9x PA je pekny, je to cele pekne udelane.
Jemomze ja zas zacal pocitat:
MRF151G stoji cca 120 dolaru, to je v prepoctu (pocitam  15kc dolar)
cca 1800 kc ( a nepocitam clo)
1800 x 9  = 16200 kc jen za tranzistory. Dovolim si tvrdit, ze se s
celou konstrukci pod  30kkc nedostanu.
A  to je proste moc. Alespon pro me. Az ten tranzistor bude stat 500 kc
zacnu o tom uvazovat.
Uz to tu melu ponekolikate, ale je to fakt, ktery se neda prehlednout.