SATA problem

Zdeněk lada zdenek023ster@gmail.com
Úterý Březen 18 20:05:44 CET 2008

myslel jsem bez reinstalace. Samovolné restarty jsem měl pouze kvůli
vadným RAM, které mi odešli, jinak si nepamatuji že by se mi počítač
samovolně restartoval, ovšem dobu bez restartu si neměřím :-) U Win 98
byl restart opravdu často nutný, v tomto ohledu jsou win XP
stabilnější. Zato na nich nejdou některé starší aplikace.

Zdeněk