Re: Odesel nam mikrovlnnej trouba

Jaroslav Kotlaba kotlaba.hw@seznam.cz
Úterý Březen 18 17:56:09 CET 2008

Nejakej zlomek vteriny to trvalo - trouba se rozsvitila, ventilator se roztocil
a pak to v pojistce zablesklo - mozna ten magnetron startuje se zpozdenim.
Ja se v tom zase moc vrtat nechci prece jen magnetron je napajen nejmene peti volty.
Primar jeste mohu zmerit ale rozhodne jej nechci previjet.
Spise ten vrak nekam ulozim kdyby se z nej neco hodilo.