iridium a 9601

Fanda Kopriva info@elektronikavyvoj.cz
Úterý Březen 18 16:56:05 CET 2008

Dobry den
Mam problem s RS232 interfacem na modemu 9601 pro Iridium.
Kdyz ho pripojim k PC tak bezi normalne.Kdyz ho pripojim k aplikaci neco
se mu nelibi
a vypne prevodnik rs232.Na jeho vystupu jsou nuly ,ale modem zije
.Kontroloval jsem vsechno mozne
signaly maji stejne urovne jako z PC.Kdyz se pripoji pres PC potom
odpoji a prepne po nekolika minutach k aplikaci pamatuje si dobry stav a
funguje.Po delsim vypnuti zase nekomunikuje.Uz jsem vsechny dalsi
signaly odpojil a nechal tam jen RxD aTxD a stejne nejde.
Nikdy jsem takove chovani na RS232 nevidel.
Nemate nejakou zkusenost s timto modulem?
   Dik Fanda