LAN91C111i

Zdenek Aster zdenek.aster@seznam.cz
Úterý Březen 18 16:36:24 CET 2008

Jo urcite jo bylo tam vice sarzi pri tom osazeni,
a blbnou jenom tyhle, tak doufam, ze jo.
Ja se spis snazim zjistit jestli nejde o nejake padelky
to logo je trosku jine nez na ostatni ale pak mam
dve a ty chodi a logo je uplne jinym fontem to
se pak tezko resi....

Zdenek Aster

----- Original Message -----
From: ""Ing. Libor Konečný"" <support@mikrovlny.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, March 18, 2008 4:05 PM
Subject: Re: LAN91C111i

A je to radne vysuseno a pajeno dle doporuceni vyrobce ?
Kdyz jsem delal serii od Cirrusu, tak jsem je mel pul roku otevrene a
pak mi je hodili rovnou do pece bez suseni.
Fungovalo to, posilalo pakety, ale s nahodnymi  cisly....nechapal jsem,
kdyz jsem je pak vymenil a napajel rucne, ficelo a fici dodned.
LK