LAN91C111i

"Ing. Libor Konečný" support@mikrovlny.cz
Úterý Březen 18 16:05:16 CET 2008

A je to radne vysuseno a pajeno dle doporuceni vyrobce ?
Kdyz jsem delal serii od Cirrusu, tak jsem je mel pul roku otevrene a
pak mi je hodili rovnou do pece bez suseni.
Fungovalo to, posilalo pakety, ale s nahodnymi  cisly....nechapal jsem,
kdyz jsem je pak vymenil a napajel rucne, ficelo a fici dodned.
LK