Re: Zásilka z USA

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Úterý Březen 18 12:11:19 CET 2008

On 3/18/08, Snail Instruments <snail@snailinstruments.com> wrote:

> Ale doopravdy - pokud posila jako soukroma osoba,
> musi podhodnotit cenu az na ~50USD, vcetne
> dopravy. Pak se to povazuje za zasilku nepatrne
> hodnoty a jde bez cla a bez DPH.

Dovolim si dopresnit, kdyz uz jsem si dal pred casem tu praci dohledat
detaily v zakone (tehdy mne spravne nasmeroval Petr Z. - diky):
Musi to posilat 'soukroma osoba' a musi posilat 'soukrome osobe'.
Hodnota zasilky musi byt do 45EUR (kazdy prepocita sam na US$). S
postou se to ma tak, ze kdyz to jde 'beznou postou', tak se cena
zasilky NENAVYSUJE o cenu postovneho. Pokud to jde jinak (DHL, FedEx,
.... - proste zasilkace, kuryri), tak se postovne PRICITA k cene
zasilky.

Marek