Zahada disketove mechaniky

Hfmcons hfmcons@gmail.com
Úterý Březen 18 09:36:13 CET 2008

Neexistuje interface mezi IDE a FLOPPY? Muselo by se sice do hardwaru(kšandy), ale problém by to mohlo pořešit.
S pozdravem,
                        Miloš Dašek

From: "Daniel Valuch" <daniel.valuch@orange.fr>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, March 17, 2008 7:03 PM
Subject: Re: Zahada disketove mechaniky

dnes som akurat problem s disketami riesil. Na pristrojoch (este aj
pomerne modernych) sa stale pouzivaju diskety na ukladanie dat.
Zistil som ze mam uz len posledne 3 diskety z ktorych 2 nefungovali a v
ramci celej sekcie posledny pocitac ktory ich vie citat. No celkom
prieser :-)
Pre istotu som objednal 10 krabic, musia vydrzat este aspon 10 rokov kym
tie pristroje budeme pouzivat.
b.