Re:VCO

Ladislav Vaiz spam@nagano.cz
Pondělí Březen 17 14:51:15 CET 2008

Kdysi jsem s necim podobnym experimentoval, ale za guru se nepovazuju,
treba vam ale pomuzu.
Kondenzator C3 je zjevne urceny pro doladovani frekvence na pozadovanou.
Zkusil bych k nemu paralelne pridat seriovou kombinaci kondiku cca 1n-10n
a varikapu (katodou k C5, musi byt stejnosmerne polarizovany v zavernem
smeru). Z uzlu vyvest pres odpor ladici napeti a to ridit od U3 smerem
dolu.

Neco podobneho najdete treba na
http://www.vk2zay.net/article_attachment.php/372 jen misto 1Nxxxx radeji
pouzijte varikap.

Narazit muzete napriklad na to, ze pouzity krystal nepujde "tahnout",
mozna pujde rozladit jen mene, nez potrebujete. To byste musel zkusit jiny
krystal, konkretne jiny druh vybrusu.

Snad jsem to moc nepopletl :-)

Lada