OT: Zaklady Ubuntu

Libor Valicek Libor.Valicek@merten.com
Pondělí Březen 17 17:33:37 CET 2008

Většinou,

Když selže instalace, tak je třeba spustit novou s vypnutým acpi. To je tak z 80%. Jinak třeba zjistit kde se to sekne a podle toho.

Chtěl jsem na NB Mandrivu 2008, ale šla nainstalit jen bez acpi. Pak mi ale nešel vypnout NB. Pomohla starší verze (2007).
Pak jsem zkoušel Ubuntu, ale instalace se zasekávala a systém se nenainstaloval. Nepomohlo ani vypnout ACPI.
Tak jsem přešel na OpenSuse. Dříve jsem v SuSe dělal, tak to nebyl problém. Žádné HW problémy s OpenSuse nebyly a nejsou. Instalace proběhla bez problémů. Navíc mi funguje BT, WiFi, klávesové zkratky atp. hned po instalaci.
Zkuste Opensuse, pokud na Ubuntu nějak moc netrváte.

Best regard / S pozdravem

Libor Valíček

Junior R & D hardware

libor.valicek@merten.com

Merten Czech s.r.o.

Solutions for Intelligent Buildings´

Kvitkovicka 1533 * 76361 Napajedla * Czech Republic

Telephone +420 577 921 296 * Fax +420 577 921 296

Mobile +420 776 171 852

www.merten.com