Pocitacovy zdroj

Jiří Reček recek.jiri@quick.cz
Pondělí Březen 17 18:05:47 CET 2008

Je možné, vzhledem k tomu, že ten zdroj je určitě hodně starej, že už
elektrolyty v tom zdroji nemají takovou kapacitu, jakou by měly mít. Takovou
zkušenost už mám. Jednou mi stačilo na to, aby se počítač rozběhl dát
paralelně k 12V větvi jeden elektrolyt a začalo to fungovat (předtím jsem
zbytečně koupil nový HD).

Jirka

----- Original Message -----
From: "Saša Svobodová" <sasa.svobodova@centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, March 17, 2008 5:37 PM
Subject: Re: Pocitacovy zdroj

Hezke odpoledne,

    je to zdroj, deska a vubec vsechno z vadneho pocitace a je se snazim
prijit na to co odeslo. Proto predpokladam ze je v cudu deska, jelikoz
zdroj funguje. Jestli je funkcni grafika nevim (někde tu mam jinou), ale
myslim si, zesamotna deska by mela stacit na rozbeh zdroje. Proto jsem
se ptala, pro jistotu.

Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186