Pocitacovy zdroj

Rollfree rollfree@volny.cz
Pondělí Březen 17 17:22:23 CET 2008

A co se zarovkou + MB ?
A kam byla pripojena na zarovka ? Na 12V ?
Stare zdroje mozna chtely nejakou zatez na 12V vetvi.
No a MB s 286 asi na 12V nemel nic povesene. Vzhledem ke
stari tam asi ani nebyly na desce integrovane COM, takze
dokonce ani tech par mA pro prevodnik na RS232 tam neni.

rollfree

Se zarovkou mi zdroj nabehne a zacne pracovat. Ale s tou deskou v nem
jen piska a nerozbehne se. Prepokladam, ze deska je vadna. Ale presto se
chci zeptat, jestli 200W zdroji staci na korektni beh zatizeni jen zatez
zakladni desky a videokarty a nebo jestli to bude chtit jeste neco pridat.

Saša K. Svobodová