VCO

gatilo gatilo@centrum.cz
Pondělí Březen 17 15:48:18 CET 2008

 17.3.2008, 15:40:03

Jak to udelat mne napada, ale nenapada mne jak to odelat snadno. :-(
V podstate je treba zapojit varikap paralelne/misto trimru C3, ale
tim ze, tento neni zadnym koncem uzemen se to dost komplikuje.
IMHO je lepe pouzit jine zapojeni, jedno tu pred casem zverejnil Vlada
Andel, nebo muzete prostudovat AR B02/87.
A nebo si to kupte hotove, hledejte VCXO, popr. "Crystal oscillator
voltage controlled", cena tak 200 KC/kus

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz