Dve pripojeni netu do jedna LAN

Jaroslav Meduna jaroslav_meduna@conel.cz
Pondělí Březen 17 11:34:58 CET 2008

Nemusi v tom byt hacek,
az na to, ze muze prijit paket z pomaleho pripojeni (adresovany z
clienta v internetu) a odpoved vam pujde pres GW, tedy rychlym
pripojenim. Tohle muze a nemusi vadit. Typicky to bude vadit u
zabezpecenych prenosu. V praxi to tu mam takto nasazene, presne jak
pisete pro tri ruzna internetova pripojeni a nekolik dalsich uzavrenych
siti. Jde to v extremu dotahnout az tak daleko, ze to bezi na jedne
masine, ktera ma smerem do LAN pouze jeden port, ale s vice
virtualizovanymi IPaddr. Usetri se trochu medi na patch kabely.

J. Meduna