Dobre zpravy Re: ASEKOL

RV vicek.radek@cpost.cz
Pondělí Březen 17 11:26:52 CET 2008

Dosla odpoved od ASEKOLu - davam to sem v plnem zneni vcetne meho dotazu
at nedojde k nejake dezinformaci.

Vážený pane Vicku,

Vaše interpretace je správná, nejste tedy povinnou osobou (výrobcem)
ve smyslu zákona o odpadech. Povinnost má skutečně až výrobce,
který uvede na trh kompletní výrobek.

S pozdravem

Karel Krejsa
ASEKOL s.r.o.
Dobrušská 1
147 00 Praha 4

Dobry den,

jelikoz jsem zacal podnikat jako fyzicka osoba ve vyrobe elektronickych
zarizeni chtel bych se informavat zda vubec spadam do povinnosti se
registrovat.

Vyrabim bud na zakazku nebo seriove elektronicke moduly (napriklad modul
rizeni motoru) urcene k montazi do prumyslovych stroju - konkretne
obrabecich stroju. Tedy muj vyrobek neni samostatne schopen funkce a je
trvale vazan na umisteni ve stroji, kde plni svou funkci.

Vychazim predevsim z FAQ na Vasich strankach:
Na jaké výrobky se obecně zákon nevztahuje ?
4.Velké stacionární průmyslové nástroje - stroje nebo systémy sestavené
kombinací jednotlivých zařízení nebo systémů za účelem společného provozu v
jednom celku a ke specifickému účelu ( zde je hlavním kritériem to, zda se
jedná o stálé, vestavěné zařízení)

Z tohoto vysvetleni mi vychazi, ze povinnost registrace a odvedeni
poplatku ma az vyrobce, ktery uvedene zarizeni osadi mym modulem a uvede
jej na trh.

Muzete mi prosim napsat zda je moje interpretace spravna? Nerad bych si
privodil nejake problemy.