Re: OT k téme:Detektor + CT ..

Rollfree rollfree@volny.cz
Pondělí Březen 17 01:56:29 CET 2008

Je zajimave, jak stejna informace pusobi ruzne na ruzne lidi.
Ja jsem naopak ocenil to, ze o sobe predem rekl nejake informace.
Asi muze opravnene predpokladat, ze ho ne kazdy zna.
A nevim jak Vy, ale ja si vzdy pozorneji vyslechnu nazor cloveka,
u ktereho vim, ze v dane oblasti neco delal a pripadne i neco dokazal.
Zvlast pokud to jsou overitelna fakta, tedy ne napr. obecne konstatovani
"podilel jsem se na obrovskych projektech".
Nejde o to, ze bych si hned iniciativne sel overit, jestli skutecne
projektoval nejakou jim zminenou budovu. Ale da se predpokladat,
ze asi ano, protoze jinak by na sebe usil prilis snadno pouzitelny bic.

rollfree

***********************************

----- Původní zpráva -----
Od: "Tomáš Koželuh" <mr.death@ipq.cz>
Komu: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Odesláno: 16. března 2008 0:28
Předmět: RE: OT k téme:Detektor + CT ..

No nevím, já jsem tu nahrávku neviděl ani celou, mně bohatě stačilo, jak na
začátku vyjmenovával svoje úspěchy. Jediný důvod k tomu je snad, aby byl
přesvědčivější. Několik přednášek jsem již absolvoval nebo viděl, ale ještě
jsem nezažil, aby tam někdo vyjmenovával, jak je schopnej. Dál pak ohromuje
číslama výzkumu, čemu věří Američani. O jejich úrovni si nedělám iluze. Ti
jsou schopni věřit čemukoliv, hlavně když se to hodněkrát opakuje a hlavně
NAHLAS. Prostě ten výzkum hned na začátku je další snaha přesvědčit, že je
to pravda. Osobně si myslím, že u seriózní přednášky by ten výzkum měl být
uvedený až nakonec pro dokreslení situace.
Prostě klasická agitka, věřte mi, jsem velký inženýr a mám pravdu. Děkuji,
nechci...
Možná pro větev nevidím les, někteří pro les nevidí okolní krajinu...