OT: Farebne tuhy

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Neděle Březen 16 22:29:30 CET 2008

Radku,

dakujem velmi pekne za ochotu. Ja som prave prisiel z predajne v Auparku.
Zial bez vysledku, preto som napisal priamo email na zastupenie pre
Slovensko v BA. Uvidim, ci mi odpovedia a ako to dopadne. Dufam, ze dobre.

A.

Otravuje ťa čakať na odpoveď mailom?
Cez Zoznam ICQ si píšete okamžite!
http://icq.zoznam.sk/