[OT] Stavba domu, vytapeni, izolace?

Neděle Březen 16 20:52:13 CET 2008

Ty zisky z jižní strany jsou sice hezké, ale nedá se podle toho dimenzovat
výkon topení. Budete mít v zimě 14 dní mráz a zataženo a kotel to musí
utáhnout.
Anděl

----- Original Message -----
From: "Pavel" <Hw@itherm.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, March 16, 2008 7:24 PM
Subject: Re: [OT] Stavba domu, vytapeni, izolace?

Ja stavim tento domek rosice.itherm.cz

vychodiskem pro stavbu byl pozemek ktery jsem mel uz par let a libil se mi
ten jizni svah. Vim ze vetsina se pozastavi nad drahym materialem, ale
diky narocnosti stavby ve svahu jsem chtel beton a PPS zevnitr zajisti
jednoduche provadeni instalaci.
Topit budu teplovzducem, teplo z "elektrokotle" akumulovaneho do 1m3 vody,
ztrata je cca 3,3kW ktere doufam castecne pokryji zisky jizni stejnou.
Omitky udelam pomoci SDK a snizeny strop v dolnim patre pro rozvod vzduchu
do obou pater.

dalsi detaily klidne odpovim, at uz tady nebo soukrome.

Pavel