RE: OT k téme:Detektor + CT ..

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Neděle Březen 16 00:28:56 CET 2008

No nevím, já jsem tu nahrávku neviděl ani celou, mně bohatě stačilo, jak na
začátku vyjmenovával svoje úspěchy. Jediný důvod k tomu je snad, aby byl
přesvědčivější. Několik přednášek jsem již absolvoval nebo viděl, ale ještě
jsem nezažil, aby tam někdo vyjmenovával, jak je schopnej. Dál pak ohromuje
číslama výzkumu, čemu věří Američani. O jejich úrovni si nedělám iluze. Ti
jsou schopni věřit čemukoliv, hlavně když se to hodněkrát opakuje a hlavně
NAHLAS. Prostě ten výzkum hned na začátku je další snaha přesvědčit, že je
to pravda. Osobně si myslím, že u seriózní přednášky by ten výzkum měl být
uvedený až nakonec pro dokreslení situace.
Prostě klasická agitka, věřte mi, jsem velký inženýr a mám pravdu. Děkuji,
nechci...
Možná pro větev nevidím les, někteří pro les nevidí okolní krajinu...