Re: OT k téme:Detektor + CT ..

gatilo gatilo@centrum.cz
Sobota Březen 15 22:13:28 CET 2008

 15.3.2008, 22:06:36

Pro vetev nevidite les.
Ac jsem ku vetsine konspiracnich teorii velmi skepticky, jsem
presvedcen ze v tomto pripade slo o velke divadlo, ve ktere pad
dvojcat byl pouze uvodni (a nejlepe provedenou) scenou.
A scenar sepsal, a za provazky tahal nekdo docela jinej nez fousac
b-ladinek.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz