Podsviceni klavesnice - jak to funguje?

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Sobota Březen 15 21:56:29 CET 2008

Osobne bych nejdrive zkontroloval ten menic,  melo by znej lest radove 100V stridaveho napeti o frekvenci nekolika set Hz az kHz,  doporucena hodnota je 1kHz. Pokud menic piska, muze z nel lest kdovi co.

Na teorii mrknete treba sem

http://hw.cz/Teorie-a-praxe/Konstrukce/ART517-Vanocni-hvezdicky---svitici-folie.html

Jo to je myslim ono.  Pisou tam " Životnost: 25.000 h"  ... ale to by
melo byt jen stale slabsi a slabsi. Nebo to najednou prestane svitit uplne?