OT: Zaklady Ubuntu

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Sobota Březen 15 19:21:13 CET 2008

> Přesně tak, zkoušel jsem Gentoo a pak OpenSuse a raději jsem se vrátil ke
> Gentoo. A takto bysme mohli pokračovat donekonečna. Každá distribuce má
> svoje pro a proti a dokud si člověk neudělá tu svoji, tak mu pořád bude něco
> nevyhovovat, chybět a podobně...

Moje slova! A právě proto mám tu svoji a jsem s ní naprosto spokojen :-)...
Jenže pokud chcete tu svoji, musíte očekávat, že si to vezme "trošku" více
času, energie a nakonec i prostředků, protože pokud pořád budete kompilovat
nové a nové verze, potřebujete k tomu nějaký výkon, jinak je to prostě
nezvládnutelné (mé distcc má nyní doma k dispozici celkem 12 jader na 64
bitech a je to celkem slušné, kernel pod 40 sekund a třeba wine cca 90 sekund).
Ale výsledek pak stojí za to, máte skutečně naprostý pocit svobody
a nezávislosti na komkoliv, kdo smýšlí jinak než vy :-).

S pozdravem Pavel Troller